vrijdag 20 oktober 2017

Oktober challenge # 44

Beste Egel fans,

We starten met een nieuwe challenge, die duurt t/m zaterdag 4 november. Je mag weer met 3 kaarten mee doen. Alle regels vind je rechts in de zijbalk. Mail ons je kaart als je geen blog hebt.
Onze 44e challenge heeft het leuke thema:
"Samenwonen / trouwen / jubileum" 
"Living together / marry / jubilee"
"Zusammen leben / heiraten / Jubiläum"

De prijs die je kunt winnen is deze mal van Joy!Crafts:
Deze prijs wordt gesponsord door Hobbywinkel De Egel.

De kaarten van ons Design Team:

Nelleke:
Erica:
GerJanne:
Jacqueline:
Sandra:
Marja:
Miranda:
Klik op de namen om op onze eigen blogs te komen om eventueel een reactie achter te laten.

Je kunt meedoen t/m zaterdag 4 november 2017 om 21.00 uur.

Op zondag 5 november 2017 zal de nieuwe Challenge hier verschijnen.

Heel veel creativiteit gewenst en veel succes met de challenge !

Groetjes van Design Team De Egel

Neem onderstaand logo mee voor op je eigen blog:


9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke voorbeelden zeg. Ik ga zeker meedoen.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige voorbeelden van het team! Ook ik ga het weer proberen! Fijn weekend en groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige voorbeelden! Vandaag deze luchtballon gemaakt, helaas foto is niet goed maar kan hem niet verwijderen en opnieuw plaatsen.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke challence .. ik ga mijn best doen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helaas wordt er in mijn omgeving niet veel meer getrouwd, anders zou ik veel meer van dit soort kaartjes maken, leuk om te doen! Prachtige voorbeelden heeft het team weer gemaakt. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie voorbeeldkaartjes dames ! Ik heb net een kaartje geplaatst.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn bijdrage staat gelinkt.
    Lieve freubelgroetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke challenge met mooie voorbeelden.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Net op het nippertje klaar!
    Wat een mooie DT voorbeelden!
    Succes allemaal en een fijn weekend!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen

Iedereen bedankt voor de reacties.
Neem ook een kijkje op onze website
https://de-egel.com/