maandag 10 april 2017

Winnaar maart challenge # 30

Hoi Egel fans,

De lopende challenge is terug te vinden in de rechter zijbalk bovenaan.

Wij hebben een leuke top 3 voor jullie kunnen maken van de tweede maart # 30 challenge.
Top 3 van maart # 30
"Verjaardag met vlaggetjes"

1.  Ellie  (13)
2.  Crealientje  (39)
3.  Kim  (9)

Gefeliciteerd Ellie !
Je hebt deze prachtige mal van Joy!Crafts gewonnen:
Wil je een mailtje sturen met je adres gegevens naar
hobbywinkeldeegel@gmail.com

De winnaar mag de winnaarsbadge
meenemen die bovenaan in dit bericht staat.

En als je in de top 3 zit, mag je deze badge meenemen:
Iedereen bedankt voor je deelname en graag tot ziens bij onze Challenge # 31
"Kinderen".
Je kunt aan deze challenge nog meedoen t/m woensdag 19 april 2017.

Groetjes van Design Team De Egel

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat ik in de top 3 sta. Ook Proficiat Ellie en Crealientje.

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt dat ik in de top 3 zit.💐 Helemaal Happy!
    Kim van harte met je top 3 notering en Ellie gefeliciteerd en veel knutselplezier met je mooie prijs.
    Groetjes en fijne dag verder, Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een verrassing dat ik deze keer de winnaar ben geworden. Ik vind het super leuk en ben helemaal blij met de gave mal die ik gewonnen heb. Dank jullie wel.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte Ellie, het is ook een mooie kaart! Crealientje en Kim ook gefeliciteerd met jullie plek in de top 3! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen

Iedereen bedankt voor de reacties.
Neem ook een kijkje op onze website
https://de-egel.com/