zondag 5 februari 2017

Februari challenge # 27

Beste Egel fans,

Wij zijn blij dat onze veranderingen zo positief ontvangen worden ! Iedere 2 weken een challenge kunnen jullie blijkbaar wel mee uit de voeten ☺
Dan begint vandaag onze nieuwe challenge, en die duurt t/m zondag 19 februari. Je mag weer met 3 kaarten mee doen. Alle regels vind je rechts in de zijbalk.
Onze 27e challenge heeft het leuke thema:
"HARTEN"  "Hearts"  "Herzen"
Wij zien graag jullie kaarten of creaties, als er maar harten op staan.

Wij hebben deze maand een mooie prijs van Leane Creatief. De stempel tool. Deze prijs wordt gesponsord door Hobbywinkel De Egel.
De kaarten van ons Design Team.

Klik op de namen om op onze eigen blogs te komen om eventueel een reactie achter te laten.
GerJanne:
Marja

Sandra:
Miranda:
Erica:
Nelleke:
Jacqueline:
Je kunt meedoen t/m zondag 19 februari 2017 om 22.00 uur.

Op maandag 20 februari 2017 zal de nieuwe Challenge hier verschijnen.

Heel veel creativiteit gewenst en veel succes met de challenge !

Groetjes van Design Team De Egel


Neem onderstaand logo mee voor op je eigen blog:


16 opmerkingen:

  1. Wat weer een leuke challenge. En wat een super handige prijs die er us te winnen. Ik ga zeker weer mee doen.
    Groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaarten dames! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke challenge ben toevallig bezig met een hartekaartje. Kunststukken zijn er weer afgeleverd door het team! En de prijs zag ik laatst voorbij komen en dacht nog dat dat wel heel handig is. Fijne dag vandaag! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke DT voorbeelden weer en een leuk en toepasselijk thema
    Ik doe weer gezellig mee
    Fijne Zondag
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. met Valentijnsdag in het vooruitzicht, moet dat toch niet zo moeilijk zijn! bedankt voor jullie mooie voorbeelden, ik ga ook snel aan de slag, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So beautiful are the cards from the DT..x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige DT inspiratie !!
    Heb mijn kaartje al gelinkt weer een leuke challenge .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke Challenge weer!
    Prachtige voorbeelden.
    Fijne avond, groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kan niet missen, zo rond Valentijnsdag! Leuk en prachtige voorbeelden! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende voorbeeldkaarten stuk voor stuk!
    Mijn bijdrage staat gelinkt.
    Lieve freubelgroetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige creaties zijn er door het DT gemaakt.

    Ik heb net mijn 2e kaart geplaatst. Ik heb een houten hart erop verwerkt en op het design papier staan allemaal hartjes.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk challenge met schitterende voorbeelden.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke challenge, mooie voorbeeldkaarten en prachtige inzendingen! Zojuist mijn bijdrage geplaatst.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi wat een leuke voorbeeldkaarten weer van jullie .
    Ik ben zelf ook aan de slag gegaan en doe weer gezellig mee .
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen

Iedereen bedankt voor de reacties.
Neem ook een kijkje op onze website
https://de-egel.com/