maandag 1 juni 2015

Juni Challenge # 6

Beste fans van De Egel,

Wij willen jullie laten weten dat wij genieten van alle mooie
inzendingen die wij voorbij zien komen.
Wij hopen deze maand ook weer op vele mooie kaarten en creaties.

Over een paar dagen zien jullie hier de winnaar van mei verschijnen.


Deze challenge is altijd terug te vinden in onze rechter zijbalk bovenaan.

Deze maand hebben wij een mooie mal voor jullie van Nellie Snellen.
Deze prijs wordt gesponsord door Hobbywinkel De Egel.



Het thema van deze maand is:

"Feest met een twist"

Dit thema houdt in dat je duidelijk zichtbaar op je kaart
het thema Feest moet laten zien. Wij hebben hiervoor gekozen
om niet alleen maar kaarten met een felicitatie tekst te zien.
Denk aan: geslaagd, huwelijk, geboorte, vlaggen, taart, ballonnen,
cadeautjes, cupcake, Een leuke uitdaging dus !!

De regels vind je rechts in onze zijbalk !

In april hadden wij 2 winnaars. Deze dames mochten Gast Designer
zijn deze maand, en zij hebben deze kaarten voor ons gemaakt:




En ons eigen Design Team heeft deze schitterende kaarten gemaakt:








Je kunt meedoen tot en met dinsdag 30 juni 2015  23.00 uur.

Op woensdag 1 juli 2015 zal de nieuwe Challenge hier verschijnen.


Heel veel plezier gewenst en veel succes met de Challenge !

Groetjes van Team De Egel


Neem onderstaand Fan Logo mee voor op je eigen blog:




12 opmerkingen:

  1. Prachtige voorbeelden dames, en weer een leuke nieuwe uitdaging!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie reeks voorbeeldkaartjes!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie voorbeelden dames!

    groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie voorbeelden en een superleuke challenge. Helaas zal ik deze keer niet meedoen (vakantie) en dat is helemaal niet erg. Ik geniet van de mooie dingen die er gemaakt zijn terwijl ik geniet van al het moois dat ik onderweg zie en tegenkom. Succes allemaal :-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooie voorbeeldkaartjes weer van de gast designers en het hele team ! Prachtige uitdaging !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele leuke challenge met prachtige voorbeelden.
    ik heb mijn kaartje erbij gezet ;-)

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wil wel een kansje wagen, ik heb net mijn kaartje erbij gezet.
    groetjes,
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige, originele voorbeelden! Bedankt voor de challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke challenge mijn kaartje heb ik er opgezet. en doe erg graag mee. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige verschillende voorbeelden en weer een erg leuke challenge!
    Ik doe graag weer mee!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke challenge met mooie voorbeelden. Ik doe weer mee.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Iedereen bedankt voor de reacties.
Neem ook een kijkje op onze website
https://de-egel.com/