woensdag 1 april 2015

April Challenge # 4

Hoi Egel Fans,

We zijn er weer met onze nieuwe challenge.
We hopen dat jullie het thema deze keer ook weer leuk vinden
en allemaal meedoen. Wat waren wij vorige maand blij zeg
met alle inzendingen, echt super dat jullie allemaal meegedaan hebben !


De winnaar van de Maart challenge maken wij in de loop van de week
of anders volgende week bekend, hou het blog in de gaten !

Deze challenge is altijd terug te vinden bovenaan in onze zijbalk.

We hebben deze maand weer twee prijzen voor jullie,
de extra prijs kan je winnen als je kaart voldoet aan ons extra thema.


Dit zijn de allernieuwste mallen van Leane Creatief.
De prijzen worden gesponsord door Hobbywinkel De Egel.

En dan nu het thema van deze maand:

'Vleugels
( Vogels, vlinders, gevleugelde beestjes, elfjes, engeltjes,
verzin het maar, als het maar vleugels heeft )

Extra optie deze maand:
gebruik het papierblok Birdsong van Papermania
en dan maak je kans op de extra prijs.

Dit is het leuke papierblokje die je nu kunt bestellen voor
een speciale challenge prijs van maar € 2,50
Het blokje is 20 x 20 cm.


Nog even de regels op een rij:

- je mag met 2 kaarten of creaties meedoen.

- niet terug linken naar oudere kaarten en ook niet naar je
gehele blog, maar rechtstreeks naar je kaart.

- als je een blog hebt link je terug naar ons blog.

- zorg dat je woordverificatie uit staat,
zo kunnen wij een reactie achterlaten.

- zet het 'ik ben fan van De Egel' logo op je blog,
je vindt deze rechts in onze zijbalk.

- als je geen blog hebt stuur dan je foto naar:
hobbywinkeldeegel@gmail.com

Iedereen kan dus meedoen, wel of geen blog !


Wij hadden twee winnaars met onze Februari challenge,
en deze dames mochten Gast Designer zijn deze maand.
Zij hebben deze mooie kaarten voor jullie gemaakt:

Anita van Merode:





En ons eigen Design Team heeft ook weer mooie kaarten
voor jullie gemaakt, wij hebben gebruik gemaakt van het
papierblokje Birdsong.









Sandra:




Je kunt meedoen tot en met donderdag 30 april 2015  23.00 uur.

Op vrijdag 1 mei 2015 zal de nieuwe Challenge hier verschijnen.


Heel veel plezier gewenst en veel succes met de Challenge !

Groetjes van Team De Egel


Neem onderstaand Fan Logo mee voor op je eigen blog:



15 opmerkingen:

  1. Wat een leuke challenge en prachtige inspiratie kaarten! Ik doe weer mee! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke voorbeelden zijn er gemaakt. Voor dit leuk thema. Dankjewel dat ik gastdesigner mocht zijn.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook ik vind het erg leuk om Gastdesigner te mogen zijn voor deze challenge.
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een erg leuke challenge. Mijn kaartje staat inmiddels alweer bij de linkup.

    Groetjes,

    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke uitdaging weer. En er zijn ook weer prachtige voorbeelden gemaakt.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige voorbeeldkaarten zijn er gemaakt! En wat een leuk thema en prijs! Ik doe ook weer mee....

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hou wat heeft het team leuke inspiratie kaarten gemaakt. Ik heb mijn kaart er ook bij gezet. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful creations by DT's! Thanks for the fun challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb mijn kaart geplaatst bij al die andere prachtige creaties!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke challenge en prachtige DT kaarten....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke challenge en mooie DT kaarten dame,s.
    Ik heb mijn kaart erbij gezet.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bedankt voor de inspiratie van het Design Team en de leuke challenge. M'n kaartje staat er weer bij!
    Groetjes, Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk deze challenge en ik doe dan ook weer graag mee met een kaart vol vogeltjes en vlindertjes.
    Succes allemaal en een fijne week!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heb ik toch iets niet goed gedaan? Heb via mail (voor het eerst) een kaartje ingestuurd, maar ik zie hem er niet tussen staan?
    Groetjes, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Nicolette,

      Ik heb nergens een mail van jou gezien, en ik beantwoord ze altijd allemaal,
      nadat ik het kaartje heb toegevoegd.
      Heb de mailbox nog eens doorgespit...
      Heb je je kaartje wel naar het juiste email adres verzonden zoals hierboven
      in de blogpost beschreven staat...?
      Heel spijtig dat het mis is gegaan door welke manier dan ook,
      graag nodig ik je uit om aan onze nieuwe challenge mee te doen.
      Ik kon nergens een email van jou vinden, dus hoop dat je dit
      berichtje nog leest.
      Groetjes van Erica van De Egel.

      Verwijderen

Iedereen bedankt voor de reacties.
Neem ook een kijkje op onze website
https://de-egel.com/