dinsdag 3 maart 2015

Winnaars Februari Challenge # 2

Hoi Egel Fans,

We zullen jullie niet te lang laten wachten,
we hebben een top 3 samengesteld van de
deelnemers van onze Februari Challenge.

En zoals beloofd hebben wij twee prijzen te verdelen.


Dan eerst de top 3:

1.  Anita van Merode (71)

2.  Rosina (18)

3.  Janneke (17)

Gefeliciteerd Anita !!
Je hebt deze mal van Nellie Snellen gewonnen:


En dan onze extra winnaar, die gebruik heeft
gemaakt van het pakketje, is geworden:

Wilma (99)
Gefeliciteerd !
Dit is jouw prijs:


Willen jullie even een mailtje sturen met je adres gegevens naar
hobbywinkeldeegel@gmail.com.

De winnaars mogen de winnaarsbadge
meenemen die bovenaan in dit bericht staat.

En als je in de top 3 zit, mag je deze badge meenemen:


Iedereen bedankt voor je deelname,
en graag tot ziens bij onze Maart Challenge # 3

Groetjes van Team De Egel





20 opmerkingen:

  1. Superbedankt dat ik de extra prijs gewonnen heb,vind ik erg leuk.
    Mail komt eraan. Gr. Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd dames

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige creaties van deze dames, gefeliciteerd allemaal.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super gaaf dat ik de Nellie Snellen mal heb gewonnen! Dankjewel dat jullie mij uitgekozen hebben. ook Wilma gefeliciteerd. Ik heb al een mailtje gestuurd. Maar het mailadres dat hierboven staat werkt niet bij mij, krijg ik niet verzonden. Heb het nu via de mail van de webshop gestuurd. Hopelijk is dat ook goed!?
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd dames
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd met jullie mooie kaarten en prijzen super.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd allemaal.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd Anita met je mooie prijs, dat wordt weer genieten voor jou ;-)
    Wat leuk dat ik in de Top 3 staat met mijn kaartje, bedankt voor de stemmen!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Allemaal Gefeliciteerd!!! Prachtige top 3 gekozen!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dankjewel iedereen en De Egel....dankjewel voor de prijs, had hem al de volgende dag in huis, dat is super snel. Mijn complimenten! Ben er blij mee!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sorry dat mijn reactie wat later komt. maar ik ben ook o zo blij met mijn ereplaatsje in de top 3...een echte waardering voor mijn kaartje...Super bedankt ...

    En dan Anita en Wilma gefeliciteerd met jullie prijsje heel veel plezier ermee
    en ook Janneke een dikke proficiatmet jouw ereplaatsje
    Ik ben al volop bezig met de challenge van maart....
    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Sorry dat mijn reactie wat later komt. maar ik ben ook o zo blij met mijn ereplaatsje in de top 3...een echte waardering voor mijn kaartje...Super bedankt ...

    En dan Anita en Wilma gefeliciteerd met jullie prijsje heel veel plezier ermee
    en ook Janneke een dikke proficiatmet jouw ereplaatsje
    Ik ben al volop bezig met de challenge van maart....
    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik wil graag het logo op mijn blog zetten maar ik krijg het niet voor elkaar. Kan iemand mij vertellen hoe dat moet.
    Groetjes Angelique (annigide.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dank je wel Erica voor de super duidelijke uitleg...en het is gelukt.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Iedereen bedankt voor de reacties.
Neem ook een kijkje op onze website
https://de-egel.com/