zondag 1 februari 2015

Februari Challenge # 2

Hoi Egel fans,

Wat een geweldig succes was onze eerste Challenge !
Wat hebben we ontzettend veel inzendingen gehad,
we hopen natuurlijk dat jullie deze maand weer massaal mee doen.


We hebben deze maand weer wat leuks voor jullie,
De Egels blijven jullie verrassen, want we hebben namelijk
twee prijzen weg te geven deze maand !



Eerst het thema bekend maken, dat is:

"BLOEMEN"

Het mag weer van alles zijn, een kaart, een creatie,
als er maar bloemen in voor komen.

We hebben deze maand iets leuks. Jullie mogen zoals vorige maand
weer met twee kaarten mee doen, maar als je een van die kaarten
maakt uit het onderstaande pakketje, dan maak je dus kans op de
extra prijs die er uit gaat.

Wat moet je doen om die extra prijs te kunnen winnen ?
De inhoud van dit pakket bestaat uit:
  • 4 kleuren papier
  • 4 kleuren bijpassende enveloppen
  • 3D plaatjes
  • Wrijfplaatjes
  • Satijnlint
  • 3D schaartje
  • embossingmal
  • embossingpen
  • 3D lijm blokjes
  • Dubbelzijdig plakband
Maak hier een leuke kaart of creatie mee, je mag dat combineren
met je eigen mallen en/of papier, en je dingt mee naar de extra prijs.


Nog even de regels op een rij:

- je mag met 2 kaarten of creaties meedoen.

- niet terug linken naar oudere kaarten en ook niet naar je
gehele blog, maar rechtstreeks naar je kaart.

- als je een blog hebt link je terug naar ons blog.

- zorg dat je woordverificatie uit staat,
zo kunnen wij een reactie achterlaten.

- zet het 'ik ben fan van De Egel' logo op je blog,
je vindt deze rechts in onze zijbalk.

- als je geen blog hebt stuur dan je foto naar:
hobbywinkeldeegel@gmail.com
Iedereen kan dus meedoen, wel of geen blog !


Dit zijn de prijzen die er te winnen zijn:

Op de eerste prijs maakt iedereen kans.
Nellie Snellen Multi Frame mal MFD075.



Op de extra prijs maak je alleen kans als je iets
gemaakt hebt met het bovenstaand pakketje.
Joy Crafts Magneetmap.


De prijzen worden gesponsord door Hobbywinkel De Egel.


De dames van ons Design Team hebben voor jullie ook mooie voorbeelden gemaakt,
zoals je kan zien, hebben ook wij gebruik gemaakt van het pakketje.




Sandra:










Je kan meedoen tot en met zaterdag 28 februari 2015  22.00 uur.

Op zondag 1 maart 2015 zal de nieuwe Challenge hier verschijnen.


Heel veel plezier gewenst en veel succes met de Challenge !

Groetjes van Team De Egel


Neem onderstaand Fan Logo mee voor op je eigen blog:



Plaats hieronder bij Inlinkz je kaart:


19 opmerkingen:

  1. Helemaal leuk! De voorbeeldkaarten zijn top en nodigen echt uit om mee te doen.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi DT team! Wat een leuke nieuwe challenge! Ik heb mijn kaart toegevoegd :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer mooie dt kaarten dames!
    Ik doe graag weer mee hoor, deze keer met een naambord dat ik gemaakt heb voor de verjaardag van een blogvriendin.
    Succes allemaal
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende voorbeeldkaarten
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie voorbeeld kaarten dame,s.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige voorbeelden zijn er weer gemaakt voor deze leuke uitdaging.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi dames,
    leuke voorbeeldkaarten hebben jullie gemaakt, ik doe weer mee,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie voorbeeldkaartjes dames ! Ik heb ook een bloemenkaartje gemaakt en net erbij geplaatst.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke opdracht en prachtige voorbeelden!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuke voorbeelden zijn er gemaakt ik doe weer graag mee ik heb net mijn kaartje geplaatst maar hij staat er twee keer ik weet niet hoe ik het weg moet halen groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige voorbeeld kaarten en ook de kaartjes van de deelnemers zien er prachtig uit.
    Mijn kaartje ondertussen ook geplaatst.

    groetjesssssssssss Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk zeg. Pas iets besteld bij jullie en heb gelijk de glitters verwerk in een kaart voor deze challenge!

    En wat zijn de voorbeeldkaarten ook leuk geworden.

    Groetjes,

    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige voorbeelden...ik doe mee!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook ik doe mee en heb mijn kaart gelinkt!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heb nog net op tijd een kaart kunnen maken voor de challange, ik heb mijn kaart gelinkt!
    En jullie voorbeelden zijn prachtig.
    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen

Iedereen bedankt voor de reacties.
Neem ook een kijkje op onze website
https://de-egel.com/