donderdag 15 januari 2015

Reminder Challenge #1

Hoi Egel fans,

Wat zijn wij verrast en blij zeg !
Wat een hoge opkomst bij onze eerste Challenge.
Hier doen we het dan voor hè ?
Maar nog meer inzendingen is altijd leuker.

Graag willen wij jullie erop attenderen dat onze Challenge
nog loopt t/m 31 januari 2015 en je met 2 kaarten mee mag doen.
Dus heb je nog niet mee gedaan of maar met 1 kaart,
je hebt nog even om je kaart te linken.
De Challenge blijft bovenaan staan.

Wij hebben ook nog een paar voorbeeldkaarten gemaakt
voor ons thema 'Alles Mag'.

Erica heeft deze mooie kaart gemaakt:


Nelleke heeft voor jullie nog een mooie kerst kaart gemaakt,
slim toch om die het hele jaar door gewoon te maken.


Sandra heeft deze mooie vrolijke kaart gemaakt,
dan krijg je al bijna zin in het voorjaar.


GerJanne heeft deze mooie kaart gemaakt
met een prachtige stempel erop.

Wij zien jullie inzendingen graag en zijn benieuwd
wat voor moois we nog voorbij gaan zien komen.

Vergeet ook niet ons Fan Logo op je blog te plaatsen:




Als je ons nog niet volgt op Facebook, kom dan snel even
kijken, want daar loopt namelijk nog een leuke Candy.
De mooie Nellie Snellen mal die Erica hierboven
op haar kaart heeft gebruikt, kan je winnen.
Ga hiervoor naar onze Facebook pagina en like deze,
en deel het 'Like & Win' bericht om ook kans te maken op de mal.



Groetjes van het Design Team van De Egel.


2 opmerkingen:

  1. Leuke challenge, ik heb meegedaan, ben benieuwd!

    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank zij Erica heb ik jullie Facebook pagina gevonden. Maar omdat ik zelf helemaal niets met Facebook doe is het even puzzelen hoe dat allemaal werkt. Ik heb wel een pagina(ooit door de kinderen gemaakt, maar ik doe er niets mee). De mal is schitterend en het zou geweldig zijn om deze te winnen. Hopelijk heb ik het allemaal goed gedaan.... Ik volg intussen wel trouw jullie mooie blog!
    Veel succes met alles,
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen

Iedereen bedankt voor de reacties.
Neem ook een kijkje op onze website
https://de-egel.com/