zaterdag 31 januari 2015

Januari Challenge #1

Beste Egel fans,

Wij willen iedereen de allerbeste wensen brengen voor
2015, laat het een mooi en creatief jaar worden !!

Hier op het blog zijn we al helemaal in de stemming,
want eindelijk begint onze maandelijkse Challenge.


Laten we maar snel bekend maken wat het thema is
van deze eerste Challenge.

Tromgeroffel.........



"ALLES MAG



Ja je leest het goed, deze eerste Challenge is een
makkelijke, het is een 'alles mag' Challenge.

De regels op een rij:

- je mag met 2 kaarten of creaties meedoen

- niet terug linken naar oudere kaarten

- als je een blog hebt link je terug naar ons blog

- zorg dat je woordverificatie uit staat,
zo kunnen wij een reactie achterlaten

- zet het 'ik ben fan van De Egel' logo op je blog,
je vindt deze rechts in onze zijbalk

- als je geen blog hebt stuur dan je foto naar:
hobbywinkeldeegel@gmail.com

Dus ook als je geen blog hebt geven we je de gelegenheid
om toch mee te kunnen doen.
Je kan je plaatje zelf uploaden bij www.plaatjesdump.nl
Je kan hier je foto uploaden, en dan kies je de onderste link
om in te vullen bij Mr. Linky hier onderaan.
Mocht dit je zelf niet lukken, dan mail je de foto naar ons
door en dan doen wij dat voor je.

Mocht er nog iets niet duidelijk zijn, vraag gerust !


En dan de prijs die je kan winnen:


Een groot (30 x 30 cm) paperblok van Craft & You.
Deze prijs wordt uiteraard door Hobbywinkel De Egel gesponsord.



En dan nu de voorbeeldkaarten van ons Design Team:



Sandra:









Je kan meedoen tot en met zaterdag 31 januari 2015  18.00 uur.

Op zondag 1 februari 2015 zal de nieuwe Challenge hier verschijnen.


Heel veel plezier gewenst en veel succes met de Challenge !

Groetjes van Team De Egel


Plaats dit logo op je eigen blog.

Plaats hieronder bij Mr. Linky je kaart:

50 opmerkingen:

  1. leuke challenge om weer mee te starten.
    En natuurlijk voor jullie allemaal heel veel goeds en creativiteit voor 2015!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi allemaal...
    Wat leuk dat jullie een nieuwe challengeblog gaan beginnen, dat vind ik helemaal te gek, en ook het designteam, waarvan ik al van 4 designers regelmatig de creaties op hun blogs bewonder een geweldig team Die ook nu prachtige voorbeeldkaartjes hebben gemaakt...
    Mijn labelkaartje van vandaag staat er ook bijgelinkt...
    heel veel succes....

    groetjes en een fijne nieuwjaarsdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoop, dat mijn kaartje nu op het goede blog staat. Dan gaat het gezegde weer op: NOOIT te oud om te leren. Bedankt Erica. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het hele team de beste wensen voor 2015. Prachtige voorbeeld kaarten zijn er gemaakt. Heel gaaf. En ik doe zeker mee met deze leuke challenge.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo ihr Lieben, ich möchte auch bei euch mitmachen. Ihr habt ja tolle Sachen gemacht.
    Liebe Grüsse, Ursula

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige voorbeeldkaarten! Ik doe graag mee. Fijn dat het een maandchallenge is.....dan hebben we even de tijd.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk en ik ga aan de slag hoor!
    Groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaartjes dames

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk, weer een Challenge. Ik heb mijn kaart net geplaatst.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Allereerst iedereen een goed 2015. Wat een prachtige voorbeelden zijn er gemaakt voor deze eerste uitdaging.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gelukkig Nieuwjaar en wat begint het leuk met dit nieuwe challengeblog en de enige voorbeelden van heel veel mij welbekende dames. Bij deze allemaal gefeliciteert met jullie DT-plekje (de diverse blogs afgaan is een beetje te veel nu ik net terug ben) en heel veel plezier en succes gewenst!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Allereerst voor iedereen een goed en gezond 2015! Vind het leuk dat er weer een nieuwe Candy bijgekomen is! Ik heb mijn kaartje erbij gezet.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe challengeblog.
    Ik wens jullie heel veel creativiteit en plezier toe.. Dat zal vast gaan lukken met zo'n geweldig designteam!
    Mijn kaartje staat erbij hoor.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk dat m'n favoriete webshop ook een maandelijkse challenge doet,super!
    Ik heb m'n kaart via de link toegevoegd...ik doe mee met een opkikkerkaart,hopelijk heb ik het goed gedaan. Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hopelijk heb ik het nu goed gedaan.....net weer iets verkeerd gegaan.....de reactie die verwijderd is is op naam van mijn man. Ik had het niet in de gaten....sorry! Ik heb mijn kaart nu wel goed gelinkt geloof ik.
    Ik ben er een hele tijd uit geweest.....dat merken jullie wel!

    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk nu hebben jullie ook een challenge blog gefeliciteerd en heel veel succes en natuurlijk doe ik mee met jullie challenge.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vond de challenge ALLES MAG, geschikt om mijn - zo geliefde opkikkers - te laten meedoen. Die gebruik ik zo vaak, heb er altijd lol ook in. Vandaar deze als tweede. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gelukkig nieuwjaar allen! Wat een leuke eerste challenge! Mijn kaartje staat op mijn blog :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hey wat leuk dat jullie ook een Challenge blog begonnen zijn
    prachtige voorbeelden zijn er gemaakt. Een leuke en makkelijke challenge om mee te beginnen
    ik ga mijn best doen en hoop snel een creatie hier achter te laten.

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. succes met jullie challengeblog.......ik heb ook een kaartje geplaatst :)
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat leuk dat er weer een challenge is. Prachtige voorbeelden team.

    Natuurlijk doe ik weer mee en heb net mijn laatst gemaakte geplaatst.

    Groetjes en een fijn Nieuw jaar.
    Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat leuk een nieuw challengeblog!

    De DT leden hebben prachtige kaarten gemaakt!

    Ik doe graag mee.

    Groetjes,

    Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  24. leuk hoor!
    als groot fan van jullie doe ik ook mee!
    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige voorbeelden zijn er gemaakt.
    Doe graag mee met de challenge van voor mij een hele bekende hobby webshop.;-)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuke uitdaging, prachtige voorbeelden!!!
    Mijn kaartje staat op mijn blog, en net gelinkt...:-)
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Iedereen nog de beste wensen voor het nieuwe jaar. Leuke challenge en mooie voorbeelden zijn er weer gemaakt. Mijn kaartje staat op mijn blog en heb ik net gelinkt.
    Hartelijke groet, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een creatief en inspiratievol 2015!!
    Mijn kaartje heb ik via de mail verzonden. Doe graag mee met de challenge!!

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wat een mooie voorbeelden zijn er gemaakt! Ontzettend leuk dat jullie dit op poten gaan zetten, doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuke opdracht en prachtige voorbeelden!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Bedankt voor de super snelle service weer en de leuke attentie. Graag doe ik ook mee met de challenge. Succes allemaal. Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik doe graag mee heb net mijn kaart gelinkt, maar ik twijfel of het is goed gegaan..zo niet dan hoor ik het wel.
    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wauw leuk een nieuw challenge! Veel succes gewenst en ik heb zojuist mijn kaartje geplaatst! Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi allemaal,
    bij toeval op dit blog terechtgekomen en wat een leuke challenge ! Ik waag graag een kansje dus heb mijn kaartje net geplaatst. Succes allemaal !
    Creatieve groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat gaaf. Mijn favoriete winkel die challenges doet. Ik waag graag een kans.
    Succes allemaal!

    Creagroetjes,
    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  36. prachtige voorbeeldkaarten DT en succes met de challengeblog.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Mooi voorbeelden zie ik voorbij komen...top!
    Ik doe graag mee.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Mooi kaarten van de DT.
    Mag je ook meedoen als je niet in Nederland woont? Gr. Ursula

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Prachtige verschillende voorbeeldkaarten hebben jullie dt leden voor deze zeer geslaagde eerste challenge!
    Ik doe graag mee met een babykaart.
    Fijne zondag
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Prachtige voorbeelden zijn er weer gemaakt.
    Bedankt voor de challenge.
    Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hele mooie voorbeelden DT. En wat een start met de eerste Challenge!!!
    Ik dacht zal ik mijn kaartje nog wel plaatsen, hihi geweldig zoveel deelname!
    Veel succes met de nieuwe Challenge blog!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik ga ook eens een poging wagen.
    Mijn bijdrage staat erbij.
    groet Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Mijn eerste Challenge bij de egel ga een kans wagen .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Het is een hele uitdaging om weer eens een uitdaging aan te gaan dames! Dus bij deze doe ik mee!! Het is al een succes zoveel deelnemers, het belooft heel wat goeds voor het komende jaar! Zelf ga ik proberen om zoveel mogelijk mee te doen!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Leuk dat de Egel ook een challenge heeft.... zo te zien is de 1e een groot succes!
    Schitterende DT-kaarten!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  46. ik doe graag mee met deze leuke candy groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Heb net mijn 2de kaart geplaatst, ik doe nog een keer mee,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ik heb net mijn tweede kaartje geplaatst en ben niet de enige zie ik, haha! Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ik heb net mijn tweede kaartje geplaatst!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen

Iedereen bedankt voor de reacties.
Neem ook een kijkje op onze website
https://de-egel.com/