vrijdag 20 juni 2014

Gefeliciteerd met JBS


Hoi Egel fans,


Vandaag laat ik jullie een kaartje zien met de mooie
Janneke Brinkman lijn van Studio Light.
Dit papier is toch zo mooi en ik heb weer mijn best gedaan om het papier
tot zijn recht te laten komen.
Ik heb de basis met kraft gebruikt, wat een hele mooie combi is.
Ik heb basis papier gebruikt van Studio Light, met daarop het design papier,
maar voor je het op elkaar plakt heb ik eerst de randjes ertussen gedaan
aan de zijkanten.
Het mooie plaatje heb ik op de maat van de mal gemaakt, en nu komt
hij ook heel erg mooi uit.
Verder wat versiersels erbij, zoals de bloemetjes en de hoekjes.
Natuurlijk heb ik de nieuwe mallen van Joy Crafts! gebruikt.


De vlinder zit ook op de plaatjes vellen, en deze heb ik op een andere
uitgestanste vlinder geplakt,  het is nu een hele mooie vlinder.
En vlinders doen het altijd goed op een kaartje toch ?
En de bloemetjes zitten op een hele mooie mal aan elkaar vast,
maar ik heb ze hier los van elkaar gebruikt, ook zo mooi.


Gebruikte materialen:

- Uni JBS 15
Vlinder Memory Box


Leuk als je even laat weten wat je van dit kaartje vindt ☺




5 opmerkingen:

  1. Hoi Erica,
    prachtige kaart. Ik vind die lijn van Janneke ook prachtig! Ligt hier al in huis hoor. ;-)
    Ten minste veel ervan.
    Maar jij hebt er echt iets prachtigs van gemaakt met mooie mallen.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So beautiful card! Fabulous new set! hugs, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een echt Snoeppie hoor en ook heel elegant! Creatieve groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow schitterend kaartje meis en wat een prachtig design papier heb je gebruikt mijn complimenten Erica
    Liefs Ghea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie kaart
    prachtige stansen heb je gebruikt

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Iedereen bedankt voor de reacties.
Neem ook een kijkje op onze website
https://de-egel.com/