dinsdag 17 juni 2014

For you (weekaanbieding)

Hoi Egel-fans,


Ik kom weer even een leuk kaartje laten zien die ik gemaakt heb
met de leuke doily mal die deze week in de weekaanbieding is.


Als basis heb ik een Dutch Doobadoo mal gebruikt, en de verdere
kaart is opgebouwd met papier en plaatjes van de nieuwe
De ronde doily mal is zo leuk, en kan mooi op deze vorm kaart
in het midden. Daar boven op versieren met plaatjes.


De letters komen uit een makkelijk easy uitdruk vel en heb ik
verhoogd opgeplakt voor het leuke effect.


Ik heb een wat oudere mal van Joy! Crafts gebruikt als standaard,
deze leent zich prima om met dit soort vorm kaarten te gebruiken.


Deze is nu te bestellen voor € 2.99

Wist je trouwens ook dat als je bij De Egel een bestelling doet
boven de € 20,- dat je spulletjes gratis verzonden worden ?


Gebruikte artikelen:


Hopelijk vonden jullie het weer leuk dit kaartje te bekijken ☺


6 opmerkingen:

  1. Super gave mannenkaart Erica je hebt er weer een extra stoere touch aan gegeven!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie mannenkaart het vorige kaartje is ook heel mooi.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterende mannenkaart Erica mooi gedaan TOPPIE!!!!
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke mannenkaart Erica! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie stoere kaart
    groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Iedereen bedankt voor de reacties.
Neem ook een kijkje op onze website
https://de-egel.com/