woensdag 7 mei 2014

Hoera...


Hoi Egel fans,

Vandaag weer even een kaartje aan jullie laten zien gemaakt
met de mooie vlinder van Marianne Design.


Ik heb de vlinder twee keer gestanst, de eerste keer heb ik het papier
na het stansen in de mal laten zitten, en heb ik op de open stukjes inkt gedaan.
Vervolgens heb ik hem nog een keer gestanst en heb ik de stempel erop
gestempeld die bij de mal zit. Hierna plak je de vlinders in het midden
op elkaar, en om het af te maken nog een paar plakparels erop.


Verder heb ik de kaart rustig gehouden met
nog een paar stansjes en wat bloemetjes.


De gebruikte artikelen voor deze kaart zijn:

Dutch Doobadoo Shape Art Mal 185071/3101
Papier Joy Crafts 6011/0302
Blaadjes Joy Crafts 6003/0001
Tekst Joy Crafts 6002/0297
Swirl Wild Rose Studio 115636/0012
Vlinder Marianne Design COL1318
Bloemetjespakket BPHJ109


De weekaanbieding kost maar € 2,99 
en is deze week nog t/m zaterdag te bestellen.


Iedereen weer bedankt voor alle reacties en ik ben
weer benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.







7 opmerkingen:

  1. Wauww Erica deze kaart is heel gaaf! en wat een mooie kleur dp!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erica, wat een supermooie creatie. Je hebt de vlinder schitterend uitgewerkt en hij is een echte blikvanger op deze kaart!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een prachtige kaart Erica.
    Ik ben dol op deze kleuren.
    Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi kaartje Erica! Helemaal jouw stijl, lekker kleurig. Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een echt sjiek Toppertje hoor!! Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Iedereen bedankt voor de reacties.
Neem ook een kijkje op onze website
https://de-egel.com/