dinsdag 1 april 2014

Nog eentje van Franciens Katten....

Goedemorgen allemaal,

Wat een prachtig weer is het de afgelopen dagen geweest he?? Was echt weer even genieten!

Ik heb nog een kaartje gemaakt met een plaatje van Franciens Katten....hoop niet dat ik jullie daarmee ga vervelen....vind het schattige plaatjes. En mensen die nog steeds van het 3D houden...dit zijn makkelijke vellen....ze zijn al mooi gestanst, dus je hoeft ze er alleen maar uit te drukken...makkelijk toch??
De vierkante mal die ik achter de katten heb gebruikt is een nieuwe van Marianne Design.


Gebruikte materialen zijn:

De allernieuwste materialen van Marianne Design kun je hier vinden.
Het zijn weer prachtige materialen die uit zijn gekomen...en weer van alles wat....dus ga eens lekker kijken!

Als er vragen zijn kun je mij altijd een mailtje sturen.
Ik wens iedereen een fijne dag toe. Bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende keer!!


5 opmerkingen:

  1. O wat is dit weer mooi, inderdaad erg mooie plaatjes, die vervelend nooit hoor. Ik geniet ook zoveel mogelijk als het kan van het mooie weer, hier schijnt ook nog steeds volop de zon, zo lekker.Fijne dag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marjan,
    Zit even met mijn i pad op schoot buiten, effe kijken in blogland, hihi.
    Kom ik deze schattige creatie tegen! Super mooi!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje! Helemaal leuk voor mensen die niet meer goed kunnen knippen of het gewoon teveel werk vinden om te knippen...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie, stijlvolle kaart met schattige poezen!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie kaart
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Iedereen bedankt voor de reacties.
Neem ook een kijkje op onze website
https://de-egel.com/