dinsdag 30 september 2014

Nieuwe Candy!!!!

Hallo allemaal,

Wij hadden beloofd om nog terug te komen met een nieuwe Candy. Wat is nu de bedoeling. Het gaat weer eigenlijk zoals de vorige Candy, iedereen mag mee doen. We zetten nog even de regels op een rijtje.
-Je moet de Candy vermelden op je eigen blog
-Je moet volger zijn of worden van ons blog
-Je link naar je blog hieronder bij Mr. Linky plaatsen.

Wat valt er deze keer te winnen?
We geven deze keer niet één maar drie mallen weg!!




Het zijn nieuwe mallen van Joy!Crafts die net uit zijn gekomen. 
Een geweldig leuke prijs toch?
Deze mallen gaan eruit bij 250 volgers!!!!
Dus doe allemaal weer gezellig mee....dan kan de prijs zo snel mogelijk weggeven worden.

Iedereen nog een hele fijne zondag, bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende keer!
Groetjes, het Egel-team


135 opmerkingen:

  1. wat een leuk candy.
    Er staat geen mister linky bij!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de tip Jolanda, ik heb hem erbij gezet.
      Liefs, Marjan

      Verwijderen
  2. prachtige kans voor deze prachtige mallen
    ik sluit me aan bij deze candy
    groetjes ineke van meurs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow toe maar, drie mallen!!! Wat gaaf!!! Nou ik ga het plaatsen hoor op mijn blog. Op naar de 250! Moet snel lukken met deze prachtige candy.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. weer een prachtige candy. 250 volgers zal zeker lukken.

    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alweer een schitterende Candy!! Op naar de 250 volgers.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige candy super dat jullie dit doen.
    Waag mijn kansje.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke Candy! Doe graag weer mee...
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke candy! Op naar de 250 volgers.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gaaaf weer, deze candy, ik ga hem gelijk aanpassen op mijn blog, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, wat gaaf zeg, prachtige set mallen. Ik zet de candy op mijn blog.
    Die 250 volgers zijn er vast heel snel.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wowww wat een prachtige mallenset, je snapt natuurlijk wel dat ik een kansje waag. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wauw wat weereen prachtige candy al weer

    daar wil je natuurlijk een kansje voor wagen toch

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zeker de moeite waard om weer een kansje te wagen!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow wat een schitterende candy. Ik ben gek op die mallen van Noor design. Hij staat al op mijn blog en volger was ik al een tijd.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wowww, wat een prachtige candy gaan jullie weer verloten. Wil natuurlijk graag een kansje wagen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterende candy is dit weer!!! Ik zet het snel op mijn blog, volger was ik al!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nou ik heb het op mijn blpg gezet hoor...voor deze mooie mallen wil ik wel een kansje wagen,
    volger ben ik al van jullie...zou zeggen op naar de 250 !!!

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. HOi. Wat een superleuke candy. IK doe graag mee groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. prachtige candy ik doe graag mee, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super awesome candy. Hope you get to 250 followers soon. I have linked the candy in my sidebar at http://paperparrot.blogspot.com.au/

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauww ... wat een prachtige Candy geven jullie weg... wat een super gebaar...deze hebben ook zo een romantisch ontwerp dat je ze echt op een originele manier zou kunnen gebruiken op je kaarten! Ik doe graag mee...groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige mallen, ik doe graag mee met deze kans!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw Super leuke actie. Ik heb me net aangemeld. Ik was wat aan het rondneuzen op internet op zoek naar inspiratie. Ik denk dat ik dat op dit blog wel kan vinden.
    Ik doe graag mee.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Volgens mij had ik mijzelf al heel lang geleden aangemeld, gelijk toen ik volger ben geworden maar zie mijn naam er niet meer tussen staan...nog maar eens geprobeerd.
    Super candy!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Doe weer heel graag mee hoor...super mooie kans op super mooie mallen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat weer een prachtige candy. Doe graag mee.
    Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw, drie mallen!? Het lijkt wel sinterklaas! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige candy weer - superlief van jullie ;).
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuke candy op naar de 250 volgers.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Een Super mooie Candy,
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hele mooie candy! Dank je wel voor de kans om deze te winnen!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wauw wat een mooie candy en dat nog wel 3 keer!
    Ik wens jullie alvast een fijn uiteinde en goed begin van 2014

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Via, via kwam ik op jullie blog en viel gelijk met mijn neus in de boter. Wat een Leuke candy.
    Ik doe graag mee.
    Beste wensen voor 2014
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  34. wat een leuke candy ik ga zeker te weten meedoen
    groetjes tonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  35. wouw wat een super mooie mallen.
    liefs alice

    BeantwoordenVerwijderen
  36. wat een super leuke give-away.
    Niet 1 maar 3 mallen winnen, super leuk!
    ik waag een gokje.
    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  37. 2014 begint heel goed voor degene die één van de mallen van deze candy wint. Op naar de 250, maar dat lukt vast!!
    Ik waag een kansje.
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Gyönyörűek a Joy Noor stencilek, nagyon örülnék, ha megnyerném az egyiket! (Zij zijn de mooie stencils van Noor van de Vreugde, zou ik zeer blij zijn als ik zou winnen!)
    Boldog Újévet! Een gelukkig niewjaar!
    Éva uit Hongarije

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Gyönyörűek a Joy Noor stencilek, nagyon örülnék, ha megnyerném az egyiket! (Zij zijn de mooie stencils van Noor van de Vreugde, zou ik zeer blij zijn als ik zou winnen!)
    Boldog Újévet! Een gelukkig niewjaar!
    Éva uit Hongarije

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een leuke candy wie wil dat nu niet winnen SUPER.

    Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een leuke candy wie wil dit nu niet winnen, het zijn zulke mooie mallen.

    Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een geweldige candy, helemaal te gek! Bedankt hoor, dat we allemaal een kansje mogen wagen!
    Gelukkig Nieuwjaar en Veel Succes in 2014!
    Groetjes, Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. What a beautiful delicious candy...love to have it.
    happy New year in 2014.
    Those will make elegant cards ....

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Beautiful mold candy ...love to have it....these molld or dies can make elegant cards.
    Thanks for the chance to win and happy new year in 2014.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat een prachtige candy! Ik doe ook graag mee!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wauw wat een prachtige Candy geven jullie weg,ga hem snel op me blog zetten.Deze mallen staan nog steeds op me verlanglijstje,heb helaas geen werk meer sinds 1-1-2014 dus kan me niet meer zoveel permitteren om aan te schaffen ,ga heel hard duimen om snel aan de volgers te komen,duimen jullie met me mee?

    lieve groetjes Nit@

    BeantwoordenVerwijderen
  48. prachtige candy, ik hoop dat ik nog mee kan doen met deze mooie kans.
    succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Lovely Candy, It will be a great pleasure to win one of these dies to create vintage cards.
    Hope to be lucky
    Best regards,
    Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Lovely candy, it will be a great pleasure to create vintage cards with one of these dies.
    Hope to be lucky
    Best regards,
    Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Lovely candy, it will be a great pleasure to create vintage cards with one of these dies.
    Hope to be lucky.
    Best regards,
    Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  52. wat een prachtige candy!!
    Ik waag mijn kansje.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wunderschöne Stanzen, ein ganz tolles Candy.
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Hi. Thank you for the chance to win this great candy.
    Regards.
    Renii

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Hello :) Thank You for the chance to win. Nice candy :)

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Gaaf!! Ik heb jullie Candy op mijn blog gezet, volgster was ik al en ik doe dus heeeeel graag mee!
    Liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Hele mooie mallen. En ik krijg voor mijn verjaardag een ebosser (denk en hoop ik) dus daar zal een mal super van pas komen. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Heb net een paar nieuwe mallen bij u gekocht maar deze zijn ook geweldig mooi.Wie weet heb ik een kans.Ik heb de candy op mijn blog gezet en gelijk volger geworden .Ik doe graag mee.
    Hartelijke groeten Sietie

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Wat een mooie mallen.Ga mijn kansje wagen.
    Staan jullie ook op de hobbybeurs in Antwerpen.
    Groeten Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Leuke candy ik waag zeker een gokje..
    Groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wat een leuke candy
    ik waag zeker een gokje

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Heb me aangemeld bij mr linky , maar zie niets staan...

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Geweldige candy, ik wil graag een gokje wagen!!

    Lieve groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Ook nog maar even melden, dat ik nu bij Mr. Linky sta!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Nou ja zeg, ik kom nog eens kijken om te zien hoeveel volgers er inmiddels zijn, zie ik mijn link er niet tussen staan, hoezo vergeetachtig haha. Op 30 Januari schreef ik dat ik graag meedeed....Jullie stonden al lang op mijn blog in de sidebar, wel zo handig om dan mijn link even hier te vermelden dus bij deze.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Wat een geweldige mallen daar wil ik wel een gokje voor wagen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Perongeluk kom ik op jullie site, ik weet eigenlijk helemaal niet hoe, zie ik deze mooie candy. Nou ik doe graag mee en waag een kansje. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  68. wat een schitterende candy.
    Gelijk even een kansje wagen voor de candy.
    Hele mooie mallen en lekker handig.
    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Leuke candy, hoop dat ik geluk heb.....

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Een Super leuke candy , dus wil ik graag meedoen.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Een Super leuke candy , dus wil ik graag meedoen.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  72. wat een leuke actie , ik doe graag mee en zal je blog zeker linken op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  73. oohhh ik zag net men naam staan in het lijstje en nu niet meer ?

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Ik zou er ook wel eentje willen winnen hoor en heb deze link ook gedeeld

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Ik zou er ook wel eentje van willen winnen, en heb je link gedeeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  76. wat een mooie mallen en wat een leuke candy. Ik wil graag meedoen.
    Groetjes,
    Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  77. ik heb het op mijn facebookpagina gezet en er willen vele mensen meedoen, ik stuur ze allemaal door naar hier
    https://www.facebook.com/groups/149454541926506/222240317981261/?notif_t=group_comment

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Onwijs mooie en verfijnde mallen zeg!!! Bedankt weer voor deze Super Candy Kans :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Wat een leuke candy ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Ich habe nicht alles so gut verstanden, deshalb habe ich noch einmal geklickt.
    Liebe Grüsse, Ursula

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Ik heb mij al voor 9 december aangemeld en nu voor de 2e keer maar weer mijn naam geplaatst. Hoe kan het dat er namen verdwijnen?
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Leuke candy! Graag waag ik een kansje!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Leuke candy en heel erg lief van jullie :)
    Natuurlijk waag ik graag een kansje ;)
    'k Had ook al eens in december mijn naam geplaatst maar die was verdwenen.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  84. leuke candy ik wil graag een gokje wagen ook mijn naam was verdwenen groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Wat een gave candy! Daar wil ik wel een gokje voor wagen!

    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Geweldig! Ik doe graag mee.
    Ziet er prachtig uit.
    Groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Wat een verwennerij zo'n candy.... Een vriendin besteld altijd voor ons samen, en dan zit er vaak ook al een aardigheidje bij in, wordt je vrolijk van :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Prachtige mallen van Joy! Daar doe ik graag aan mee,
    Groetjes Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  89. I must admit that your post is really interesting. I have spent a lot of my free time reading your content. Thank you a lot!
    Brilliant post, I believe affiliate marketers should larn a lot out of this weblog its rattling individual pleasant.
    Top Ten Web Hosting Revi5ews

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Love, love, love these dies.
    I would love to use them on my cards.
    Thank you for the chance to win them.
    Hugs,
    tamika

    BeantwoordenVerwijderen
  91. wauwww wat een prachtige Candy
    ik vind die die mallen zo mooi....dus ik waag graag een gokje

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Really beautiful dies, would really come handy.
    XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Wat weer een leuke candy! Ik heb hem geplaatst op mijn blog en doe graag mee!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  94. O, wat een mooie kans om nog in het bezit te komen van deze prachtige mallen!!! Die staan zeker nog op mijn verlanglijstje, HIHI Dus ik waag zeker graag een gokje. Dankjewel voor deze kans. Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Raar, ik heb de link al lang op mijn blog staan maar zie mijn naam nog niet op de namenlijst staan?
    Toch maar weer even gelinkt dus want deze candy is natuurlijk wel super!
    Bedankt voor de kans!
    Fijne week
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Wow. what a lovely candy! I hope that you reach 250 followers very soon and many more.These molds are very beautiful and I would like to try my luck!!! Thank you so much for the opportunity.

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Thank you for the chance to win this great candy! hugs, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Wat een prachtige prijs om te winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Ik had me al eens toegevoegd. Maar mijn naam en reactie staan er niet meer tussen.
    Ik doe heel graag mee want vind het een super prijs, dus meteen maar weer even toegevoegd.

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Wat een gave candy...niet één, niet twee, maar drie mallen!!! Wie wil daar nu niet graag een gokje voor wagen???
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Vielen Dank für das schöne Candy. Die Schablonen gefallen mir sehr gut.
    Liebe Bastelgrüße, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  102. voor de eerste keer aan een candy meedoen spannend
    groetjes Jolanda van Eden

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Hallo,
    Lukt me niet om de linky te plaatsen maar blijf proberen ...
    Groetjes ,
    Francisca
    Succes voor iedereen.

    BeantwoordenVerwijderen
  104. O Jullie blog werkt weer, geweldig dat alle problemen voorbij zijn.
    Liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  105. ein tolles Candy! Die 250 Followers werden schon kommen!

    liebe Grüße Regina

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Wat een leuke candy geven jullie weg!
    Ik waag er graag een kansje voor en bijna de 250 volgers gehaald!

    Groetjes Marianne

    Ps ik krijg mijn naam niet bij Mr Linky!

    BeantwoordenVerwijderen
  107. wauw wat een candy !!
    Graag doe ik hieraan mee.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  108. wat een supermooie candy wil graag meedoen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  109. We zijn er bijna....! Nog 9 te gaan en dat gaat lukken!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Super gave candy... ik doe graag mee.

    Liefs,
    Diana xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Ik doe graag mee voor zo'n prachtige set!

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Wauw dat is nog eens een gave candy daar doe ik heel graag aan mee, deze mallen staan nog steeds op mijn verlanglijst dus zou een goeie uitkomst zijn :) dank je wel voor de kans.

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Wow das ist ein ganz tolles Candy. Ich habe mich als Follower eingetragen und auch auf meinem Blog das Candy verlinkt. Diese Schablonen sind wirklich traumhaft schön. Ich wünsche allen Telnehmern viel Glück. Ganz liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Yesss, 250 likes gehaald. Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Wauww wat een toffe candy
    dacht ga een gokje wagen en zag dat ik de 250 ste volger was
    dank je wel voor de kans
    liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Hallo, gefeliciteerd, de 250 volgers zijn bereikt! Benieuwd wie de gelukkige eigenaren worden van deze 3 prachtige mallen. Zelf doe ik ook graag mee. ( Ik dacht dat ik al een reactie geplaatst had, maar kan hem niet terugvinden) Een volger ben ik al en de candy staat ook al enige tijd op mijn blog. Liefs Lien

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Spannend.....ben benieuwd...
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Gefeliciteerd!! 250 volgers. Duimen in turbostand.......

    BeantwoordenVerwijderen

Iedereen bedankt voor de reacties.
Neem ook een kijkje op onze website
https://de-egel.com/